Eerste heipaal in de grond geslagen op Dormio Resort Medemblik

18-04-2024

De start van de bouw op Dormio Resort Medemblik in Opperdoes is officieel gestart. Op traditionele wijze, door middel van mankracht, werd het touw van de oudhollandse stelling aangetrokken en de heipaal de grond ingeslagen. Het feestelijke moment werd bijgewoond door verschillende betrokken partijen zoals de aannemer Jorritsma Bouw en eigenaren van een vakantiewoning op het resort.

Ontwikkeling nieuw resort geïnspireerd op de Westfriese stijl
Vlak bij het IJsselmeer realiseert Dormio Group 88 luxe vakantiewoningen op Dormio Resort Medemblik. De vrijstaande en geschakelde vakantiewoningen komen in verschillende thema’s en groottes. Zo bouwen we onder andere aan Wellness-, Kids- en Groupwoningen, voor gezelschappen variërend van 4 tot 22 personen. Een groot deel van de vakantiewoningen ligt direct aan het water. Dit maakt het mogelijk om met uw sloepje vanaf het resort naar het centrum van Medemblik of zelfs het IJsselmeer te varen. Het ontwerp van het resort is gebaseerd op de historische bouwstijl die ook in het centrum van de stad Medemblik te vinden is. Daarnaast komen ook de slootjes en bruggen van een traditioneel Westfries lintdorp in het ontwerp van het resort terug.

Over de start van de bouwwerkzaamheden zegt CEO van Dormio Group B.V. Don van Schaik: “Een feestelijk moment op de projectlocatie van Dormio Resort Medemblik in Opperdoes. We hebben, symbolisch, de eerste paal in de grond geslagen op de projectlocatie! Hiermee zijn we officieel gestart met de bouw van het resort. We maken goede vorderingen.

Meer over Dormio Resort Medemblik

Lees alle nieuwsberichten